torstai 4. joulukuuta 2008

Opettajat alkavat muistaa minut!

Paljonko on 35 opintopistettä kertaa 27 tuntia? 945 tuntia? Jaettuna neljälle kuukaudelle on 236,25 tuntia kuussa. Eli noin 8 tuntia opiskelua päivässä - ai niin, myös viikonloppuna. Plus hidasteluun käytetyt lisätunnit.

Siltä tässä alkaakin jo tuntua. Kotitenttinä pitäisi tehdä tutkimussuunnitelma, aikaa viikko. Tietääkö joku mikä on tutkimussuunnitelma? T tuli huoneeseen ja säpsähti punaisia mistälietulleita läikkiä kasvoillani. Lisäksi minua särkee jokseenkin kaikkialta. Kirja-allergia. Olis jo dedikset, pääsisi tästäkin. Ja samalla sähköpostiin tunkee mainoksia superkiinnostavista kursseista ensi kevääksi. Melkein toivon että minulla on jo jotain niille kellonajoille, niin ei tarvitse mennä. Tällä viikolla olen ollut paljon tehokkaampi ja luovempi kuin viime viikolla. Hintana on näköjään fysiikan pettäminen. Jos joskus vaikka muistaisi syödä, jotain muuta kuin suklaata.

Joo, tiedän olevani tylsä, mutta tätä minä nykyään ajattelen. Onneksi litteraattiani sentään kehuttiin, vaikka olin mitannut kaikki tauot ihan pieleen. (0,8 sekuntia, kun piti olla 1,2. Voi ei.)

2 kommenttia:

Ronja kirjoitti...

Taukojen mittaaminen on muuten rasittavaa. Minulla ilmenee sellaista, että alle 0,6 sekunnin taukoja tekee hirveästi merkitä mikrotauoiksi, ja usein pakottaudunkin mittaamaan ihan älyttömän lyhyitä taukoja ihan vain siksi, että korvakuulolta on vain älyttömän hankalaa tunnistaa "mitättömän pienen" ja keskimittaisen tauon eroa. Välillä valmiita kohtia tuunaillessani huomaan, etten ole 0,4 sekunnin hiljaisuuksien kohdalle merkinnyt minkäänlaista taukoa!

Sushi kirjoitti...

Huh, kannattaa ehkä karsia jotain pois...